Jak vybrat správnou náplň do tiskárny v několika krocích

Každý z nás tuto situaci bohužel důvěrně zná. Tisknete dokumenty, nicméně kvalita jednotlivých vytištěných stran se začíná odlišovat. Postupně se prostě jednoznačně zhoršuje. Dochází vám náplň. Nejprve se většinou u tiskárny snažíme vytáhnout cartridge a pořádně jí zatřepat. Náplň se rovnoměrně rozprostře a několik stran se dá ještě vytisknout. To je ovšem začátek konce. Přemýšlet už dávno musíte o nové náplni. Jak ale vybrat tu správnou? Na to se zaměříme v následujících řádcích. 

Zdroj foto: Dmytro Vietrov / Shutterstock.com

Originální, nebo univerzální náplň?

Tuto otázku byste si měli položit jako první ze všech. Je přitom jedno, zdali volíte tonery Xerox nebo jiné. Pokud sáhnete po originálu, můžete si být jistí maximálním možným množství vytištěných stran. Výrobce tento počet zkrátka deklaruje. U univerzálních náplní je počet vytištěných stran poněkud nižší, nicméně cena za jednu stranu bude logicky nižší než u originálu. Také je třeba počítat s tím, že univerzální náplně nejsou určeny pro všechny tiskárny. Především u nejmodernějších modelů nejsou univerzální náplně vůbec k dispozici. Je třeba tudíž už při nákupu tiskárny počítat také s tímto faktem stejně tak jako s tím, že startovací náplně u tiskáren vydrží pouze na pár stran. Výrobci počítají s tím, že zkrátka brzy nakoupíte náplň. 

Zdroj foto: Stanislav Akimkin / Shutterstock.com

Nákup online je jednoduchý?

Máte pocit, že koupit ten správný toner nebo cartridge musíte koupit přímo fyzicky v kamenné prodejně. Není tomu tak, bez problémů si vyberete u většiny prodejců také online. Stačí se pouze podívat na aktuální nabídku. Volba je velmi jednoduchá. Stačí pouze zvolit typ vaší tiskárny, případně opsat data ze staré náplně, třeba cartridge HP 301. Náplň vám automaticky systém vyhledá. Drtivá většina prodejců navíc nabízí online servis, takže bez potíží poradí.

Zanechte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Používáním stránky souhlasíte s používáním cookies potřebných pro správného fungování webstránky, marketingové a analytické účely SouhlasímVíce informací